0

کاربرد یو پی اس آنلاین

 

کاربرد یو پی اس آنلاین
ups آنلاین
یو پی اس آنلاین بدلیل یک سری مزایتهایی که دارا می باشد و همچنین بدون وقفه بودن در مدارهای  حساس مورد استفاده قرار می گیرد.
نمونه:
سرور و متعلقات شبکه نیازمند یوپی اس آنلاین هستند.
در تجهیزات پزشکی و بیمارستانها از یو پی اس آنلاین استفاده می گردد.
وزن و حجم کم
در موردهایی که بدون وقفه بودن دستگاه یو پی اس مهم نمی باشد ولی وزن یو پی اس برای مشتری مهم است از یو پی اس آنلاین بکار استفاده می شود زیرا یو پی اس های آنلاین به دلیل عدم بهره گیری از ترانس ، وزن کمتری دارند .
یو پی اس آنلاین رکمونت
داخل رک های سرور برای دوربین و سوئیچ ها، سامانه یوپی اس آنلاین رکمونت استفاده می گردد زیرا دارای وزن کمتر و بازدهی بالاتر و همچنین ابعاد کوچکتر می باشند.
امکان تنظیم ولتاژ
یوپی اس انلاین امکان تنظیم فرکانس و ولتاژ را دارند غالباً برای موارد خاص اگر فرکانس 60 هرتز لازم باشد باید از یو پی اس آنلاین قابل تنظیم استفاده کرد و به همین دلیل در برخی موردها ولتاژ خروجی مشخصی لازم می شود که در این مورد از یو پی اس آنلاین استفاده می گردد که ولتاژ AC خروجی قابل تنظیم است.
یو پی اس مخابرات
در مخابرات باید از یو پی اس آنلاین استفاده نمود چونکه با کوچکترین وقفه فرکانسهای مخابرات به هم می خورد و مشکلات عدیده ای ایجاد می کند.
تثبیت ولتاژ خروجی
در بیشتر موارد از یو پی اس جهت تثبیت ولتاژ خروجی استفاده می شود و توان ذخیره سازی دستگاه یو پی اس مهم نیست لذا در سیستم یو پی اس آنلاین ولتاژ خروجی آن به هیچ وجه نسبت به ولتاژ ورودی و نوسانات برق ورودی شهری تغییر نمی نماید و اکثرا ولتاژ خروجی تثبیت شده و فاقد نوسانات ایجاد می شوند.
قیمت سیستم یو پی اس آنلاین کمی بیشتر از تکنولوژی های دیگر است.